Biblioteka materiałów kongresowych odnoszenia się do świata z Scrolls
Pochodzenie Scrolls i strony QumranW "The Dead Sea Scrolls: nową perspektywę," Profesor Norman Golb z Instytutu Orientalistyki Uniwersytetu w Chicago przedstawiono dowodów na poparcie swojego zdania, że Zwoje znad Morza Martwego nie czerpią z sekty że kopiowane lub napisał rękopisy, które zostały znalezione w pobliskich jaskiniach. Według profesora Golb, nie ma przekonujące dowody na poparcie powszechnie pogląd, że sekta zamieszkane plateau Qumran. Dr Golb stwierdza, że przewija się od bibliotek Jerozolimy, obejmujący szeroką gamę non-sekciarskich jak i sekciarskich materiałów. Jego zdaniem, przewaga archeologiczne dowody potwierdzają istnienie twierdzy rzymskiej w Qumran, a nie wspólnoty sekciarskiej.
Norman Golb Dead Sea Scrolls: Nowa Perspektywa Amerykański uczony (Spring, 1989) Więzy seryjny. Ogólne Zbiory, Library of Congress.
Sekciarski kalendarz
Wyświetlane tu z Uniwersytetu Hebrajskiego profesor S. Talmon "The World of Qumran od wewnątrz" jest tabela określająca sekciarskie kalendarz słoneczny, który, w odróżnieniu od kalendarza księżycowego judaizmu nie-sekciarskiego, jest niezwykłe dla jej prawidłowości. Pierwszy dzień Nowego Roku zawsze przypada w środę. Oznaczało to, że Dzień Pojednania zawsze spadł w piątek; Namiotów w środę; Paschy w środę, i święto tygodnie w niedzielę.
Shemaryahu Talmon World of Qumran z Within (Jerozolima, 1989) książki drukowanej. Ogólne Zbiory, Library of Congress
Pliniusz na esseńczyków
Pliniusz Starszy, rzymski historyk, opisał Essenes w jego encyklopedycznego dzieła, "Natural History" (Rozdział V: 17,4). W zlokalizowaniu Essenes na zachód od Morza Martwego - ale na północ od Ein Gedi - Pliniusz stanowi kluczowe wsparcie dla hipotezy, która przynosi postęp w Esseńczycy jak mieszkańcy płaskowyżu Qumran:
Na zachód (z Morza Martwego) Esseńczycy wprowadziły niezbędnego dystansu między sobą a lądem niezdrowy .... Poniżej esseńczyków było miasto Engada ust Engaddi).
Pliniusz Starszy Naturalis Historiae (Parma, 1481) książki drukowanej. Rzadko Książka i specjalny Wydział Kolekcje, Library of Congress
Pliniusz Starszy Naturalis Historiae (Parma, 1481) książki drukowanej. Kruk i specjalne Divison Kolekcje, Library of Congress.
Pliniusz na esseńczyków
Charakteryzując esseńczyków, Pliniusz opisuje lud podobne do sekty, której przepisy zostały opisane w Regule Wspólnoty:
Są narodem unikalne. . . i podziwu poza wszystkim innym na całym świecie, bez kobiet i wyrzeczenia miłość całkowicie, bez pieniędzy. . . .
[Tłumaczenie z "Esseńczycy Według klasycznych źródeł" (1989)]
Pliniusz Starszy Naturalis Historiae (Wenecja, 1472) książki drukowanej. Rzadko Książka i specjalny Wydział Kolekcje, Library of Congress
Saduceusze i faryzeusze
Miszna i Talmud nagrywać różne nieporozumienia pomiędzy saduceuszy, Strona, kapłańskiej i arystokratycznej, i faryzeuszów, które obejmowały kręgi świeckich. Następujące niezgoda na prawo czystości odnotowano w traktat "Ṭohorot:"
Saduceusze powiedzieć: Mamy narzekają przeciwko wam, faryzeuszom, że zadeklarować niezakłócony przepływ cieczy jest czysty. Faryzeusze powiedzieć: narzekamy przeciwko wam, saduceusze, że deklarują strumień wody, która płynie z cmentarzyska być czysta? (Miszna Yada `im.
Talmud Ṭohorot (Wenecja, 1528) książki drukowanej. Sekcja hebrajska, Afryki i Bliskiego Wschodu Division, Library of Congress
Józef Flawiusz
Starożytny historyk Józef Flawiusz (ok. 38 CE-100 CE) jest podstawowym źródłem historycznym dla późnego okresu Drugiej Świątyni. W 66 ne, po wybuchu żydowskiego buntu przeciw Rzymu, Józef Flawiusz został mianowany dowódca wojskowy z Galilei. Pokonany, zdradził kolegów, którzy wybrali samobójstwo grupy i poddał się wrogowi. Jego życie oszczędzał, został zabrany do Rzymu i został emeryt z Wespazjana rzymski generał, który później został cesarzem.
W 75 ne, w wieku trzydziestu ośmiu, napisał "wojny żydowskiej", który twierdził był "największy ze wszystkich [wojna], że nie tylko były w naszych czasach, ale w sposób tych, które kiedykolwiek były słyszał ". Niniejszy tom jest otwarty na początku Księgi czterech "wojna żydowskiej", w którym Józef opisuje żydowskie bunt i iluminacji bitwy pomiędzy rzymskich i Judei sił. Po zwycięstwie Rzymu, badacze uważają, że osada Qumran przestała istnieć.
Józef Flawiusz L'histoire ... (Paryż, 1530) książki drukowanej. Rosenwald Collection, kruk i specjalne Division Kolekcje, Library of Congress
Józef Flawiusz w esseńczyków
Z jego "Starożytności przed Żydami" 18, 18-22:
Esseńczycy lubię uczyć, że we wszystkim należy polegać na Bogu. Oni także, że dusza jest nieśmiertelna. . . . Wsadzili ich własność we wspólnej akcji, a bogaty człowiek cieszy nie więcej jego fortuny niż robi to człowiek z absolutnie nic. I nie więcej niż 4000 ludzi, którzy zachowują się w ten sposób. Ponadto biorą ma żony i nie nabywają żadnych niewolników, w rzeczywistości, uważają niewolnictwo niesprawiedliwość. . . .
[Tłumaczenie z "Esseńczycy Według klasycznych źródeł" (1989)]
Józef Flawiusz De antiquitate Judaica (Augsburg, 1470) książki drukowanej. Rzadko Książka i specjalny Wydział Kolekcje, Library of Congress
Dlaczego Herod Czczony Essenes
Od "Starożytności żydowskich" 15, 371-9
Wśród tych oszczędził z przymusu [podjąć przysięgi lojalności do Heroda] były te nazywamy Esseńczycy. . . . Warto powiedzieć, co spowodowało [Herod], aby uczcić Esseńczycy. Był pewien Essene którego imię było Manaemus. . . . Ten człowiek kiedyś zobaczył Herod, gdy ten, jeszcze chłopiec, był w drodze do swojego nauczyciela domu i zwrócił się do niego jako "Król Żydowski". Herod myślał, że był nieświadomy lub żarty i przypomniał mu, że prywatny obywatel. Ale Manaemus uśmiechnął się łagodnie i stuknął go z ręką na zadzie, mówiąc: "Ale rzeczywiście będziesz królem i będzie rządzić długo i szczęśliwie, bo zostały uznane za godne przez Boga."
[Tłumaczenie z "Esseńczycy Według klasycznych źródeł" (1989)]
Józef Flawiusz Ioudaikes ... (Bazylea, 1544) książki drukowanej. Rzadko Książka i specjalny Wydział Kolekcje, Library of Congress
Józef Flawiusz w esseńczyków
Od "Wojny żydowskiej" 2, 119-120
Istnieje wśród Żydów trzech szkół filozoficznych: faryzeusze należą do pierwszych, saduceuszy do sekundy, a do trzeciej należą mężczyzn, którzy cieszą się renomą na kultywowanie szczególnie święte życie, zwany Esseńczycy. . . . Esseńczycy wyrzec przyjemność jak zło, a wstrzemięźliwość względzie i odporność na namiętności jako cnota. Oni gardzi małżeństwo dla siebie, ale adoptować dzieci innych osób w młodym wieku, aby polecić im. . . .
[Tłumaczenie z "Esseńczycy Według klasycznych źródeł" (1989)]
Uwaga rękopis hebrajski związanie w okładkach wewnątrz tej objętości. Jest późno +14-ty lub wcześnie 15-ta wieczna kopia z liturgicznego poematu recytowane w Święto Tygodni.
Józef Flawiusz De bello Judaico (Werona, 1480) książki drukowanej. Rzadko Książka i specjalny Wydział Kolekcje, Library of Congress
Panoramiczny widok z Jerozolimy
Pokazana tutaj jest już panoramiczna fotografia Jerozolimy patrząc na zachód od Góry Oliwnej do muru w Jerozolimie i jego panoramę odróżniającego.
W. Hammerschmidt [Widok Z Góry Oliwnej], c. 1860. Print białko. Reprodukcje i podział Fotografie, Library of Congress
Identyfikacja Essene
Pierwszy uczony skojarzyć Qumran społeczności esseńczyków był hebrajski profesor Uniwersytetu EL Sukenik. W tym 1948 roku publikacji, profesor Sukenik napisał:
Którego cache [dokumentów] jest to nadal wymaga badań. Ale znalazłem wskazówkę, która prowadzi mnie do hipotezy. Kiedy zbadał zwoje posiadanych przez Asyryjczyków, znalazłem w jednym z nich rodzaj książki przepisami dotyczącymi zachowania członków sekty czy społeczności. Jestem skłonny się sugerować, że ten ukryty cache jest z Essene sekty, która, jak wiadomo, od starożytnych źródeł, mieszkali na zachodnim brzegu Morza Martwego, w okolicach Ein Gedi.
Eleazar Lipa Sukenik Magillot Genuzot (Jerozolima, 1949) Drukowane książki, fotografię przewijania reguły wojny. Sekcja hebrajska, Afryki i Bliskiego Wschodu Division, Library of Congress.
Adama Time Line
Ta "sychronological" wykres, opracowany przez Sebastiana C. Adamsa, jest zamiatanie badanie historii biblijnej. Wydrukowane przez Stobridge & Co Cincinnati, linia Adama upływu czasu przez co najmniej dziesięciu edycjach wskazuje na jego ogromnej popularności. Adama wyjaśnił strukturę:
Strumień czasu jest reprezentowana przez długi czarną linią płynącego od lewej do prawej. Koniec każdego stu lat jest oznaczona przez pionowych słupów czarnych. . . ONZ i Królestw są reprezentowane przez równoległych strumieni. . . . Kiedy zdobył lub wchłonięte innego rządu, jego strumień jest zamykany.
"Wyjaśnienie Planu Chart" znajduje się na górze panelu 8, który przedstawia wczesną historię chrześcijaństwa. Starożytne źródła konsultowane przez Adamsa zawarte Józef Flawiusz, Pliniusz Starszy, Euzebiusz, a Orygenes - historyków, których prace są cytowane w tej wystawie.
Sebastian C. Adams chronologiczny Wykres dawnej i współczesnej historii biblijnej trzeciej edycji (Cincinnati, 1898) chromo-litografia, pierwsze dziewięć paneli dwunastu. Wydział Geografii i Map, Library of Congress.
http://translate.google.pl/translate?hl=pl&sl=en&u=http://www.ibiblio.org/expo/deadsea.scrolls.exhibit/LC/lc.rel.mats.world.html&ei=XFJkT5vGNMP44QSzvsyWCA&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=9&ved=0CGEQ7gEwCDgK&prev=/search%3Fq%3Dqumran%2Bpassover%2B%2BWednesday%26start%3D10%26hl%3Dpl%26sa%3DN%26biw%3D1003%26bih%3D573%26prmd%3Dimvnsb