Strony: [1]

SZECHINA.

  • Kiara
  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomo¶ci: 2458
  • Zobacz profil
SZECHINA.
« : Styczeñ 06, 2011, 17:22:14 »

Kim jest Szechina i gdzie jest Szechina?

Warto uwa?nie przeczyta? ten fragment i zastanowi? si? co si? z ni? sta?o i kiedy?

http://pl.wikipedia.org/wiki/Minjan

Minjan
Z Wikipedii, wolnej encyklopedii
Skocz do: nawigacji, szukaj

Minjan (hebr. מניין liczba) - w judaizmie kworum modlitewne wynosz?ce dziesi?ciu doros?ych m??czyzn (tj. powy?ej 13 lat), wymagane m.in. podczas g?o?nego powtarzania przez kantora Amidy, przy odmawianiu Kadiszu oraz przy czytaniu Tory. W minjanie przebywa podczas modlitwy Szechina, tak jak przebywa?a w ?wi?tyni przed jej zburzeniem. Judaizm konserwatywny, reformowany i rekonstrukcjonistyczny dopuszcza do minjanu równie? kobiety.

Kabalistyczne okre?lenia.

http://www.gnosis.art.pl/numery/gn10_kos_kabala.htm

Szechina (od hebr. szachan  — mieszka?) — obecno?? Boga w ?wiecie; jego immanencja. W literaturze midraszowej, by?a jednym z imion Boga. Z biegiem czasu zaczyna oznacza? jego ?e?ski aspekt, w odró?nieniu od aspektów m?skich, skupiaj?cych si? w imieniu Kadosz Baruch Hu (hebr. ?wi?ty B?ogos?awiony). W –> Zoharze nabiera charakteru osobowego, jest Królow?, Ma??onk?, Córk? Króla. Zwi?zek Absolutu z ni? ma wyra?nie aspekt seksualny. W ka?dym ustrukturalizowanym porz?dku Sz. uosabia zawsze drugi (uzupe?niaj?cy) biegun. Jej liczb? jest 2, liter? be(j)t, s?owem be(j)t  (dom). Wobec ducha jest materi?, wobec duszy cia?em, wobec nieba — ziemi?, w mikro?wiecie cz?owieka wobec m??czyzny jest kobiet?. –> Kaba?a uto?samia j? z najni?sz? –> sefir?, królestwem –> malchut. W systemie I. –> Lurii, gdzie emanacja boska dokonuje si? w wyodr?bnion? przestrze?, „do wewn?trz”, stanowi swoiste centrum stworzenia — najczulszy jego punkt.
« Ostatnia zmiana: Styczeñ 06, 2011, 17:39:57 wys³ane przez Kiara »
Zapisane
  • Kiara
  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomo¶ci: 2458
  • Zobacz profil
Odp: SZECHINA.
« Odpowiedz #1 : Styczeñ 06, 2011, 17:55:33 »

Szechina - jest poj?ciem religijnym cz?sto wyst?puj?cym w judaizmie. Jest to s?owo hebrajskie (שכינה), pochodzenia chaldejskiego oznaczaj?ce obecno??, zamieszkiwanie, nie wyst?puje w Biblii, ale jest u?ywane przez ?ydów do okre?lania widocznej obecno?ci Boga w przybytku (tabernakulum), a nast?pnie w ?wi?tyni Jerozolimskiej. Wg przekazu biblijnego, kiedy Pan wyprowadza? Izraela z Egiptu, szed? przed nimi w s?upie ob?oku (hebr. be-amud anan; Wj 13, 21). Hebrajskie anan jest wieloznaczne, bo to nie tylko chmura, ale równie? schronienie, ukrycie."

http://pl.wikipedia.org/wiki/Szechina



Szechina (hebr. szachan - mieszkanie, prze bywanie; Matrona)
- w Talmudzie, ?e?ska manifestacja Boga w cz?owieku, boskie zamie szkiwanie, obecno?? Bo?a; tak?e "oblubienica Pana", porównywana z -? Szakti. Wyra?enie "Szechina jest obecna" znaczy: "Bóg zamiesz kuje". ["Okre?lenia tego (Szechina) cz?sto u?y wa si? po prostu jako synonimu Boga, lecz nie którzy filozofowie ?ydowscy postrzegali j? jako odr?bny, powo?any do ?ycia byt, istot? ?wiet list?, z któr? cz?owiek mo?e nawi?za? kontakt" (zob. Unterman, Encyklopedia tradycji i legend ?y dowskich, s. 267) - przyp. t?um.] Wed?ug Zo haru Balak 187a, wspominany w Ksi?dze Ro dzaju (48,16) anio?, który broni? Izraela (Jakuba) "od wszelkiego z?ego" to w?a?nie Szechina. W sensie bli?szym Nowemu Testamentowi Sze china jest chwa?? emanuj?c? z Boga, Jego bla skiem. C.W. Emmet (zob. Hastings, Dictionary of the Bible) prze3o?y3 werset 18, 20 z Ewangelii wed3ug ow. Mateusza nast?puj?co: "Gdy dwóch ludzi zasiada, by razem studiowa? Tor?, Sze china jest w?ród nich". Wed?ug rabiego Jocha nana anio? Micha? jest "chwa?? Szechiny" (por. Cohen, Talmud, s. 76). Szechina jest -? anio?em wybawicielem, ?e?skim aspektem Metatrona. Wed?ug Zoharu stworzenie ?wiata by?o dzie?em Szechiny. W tej samej ksi?dze mowa o Szechinie "mieszkaj?cej w dwunastu rydwanach ?wi?to ?ci i dwunastu boskich chajot". W innym miej scu (Zohar Balak 187a) Szechina jest bosk? wy s?anniczk?, która, gdy po raz pierwszy ukaza?a si? Moj?eszowi, zosta?a wzi?ta przez Prawo dawc? (podobnie jak przez Jakuba) za anio?a. W Zoharze Exodus 51a, Szechina jest okre?lana jako "droga Drzewa ?ycia" oraz "anio? Pa?ski". Majmonides uwa?a? Szechin? za po?redniczk? mi?dzy Bogiem a ?wiatem oraz za peryfraz? Boga (zob. Universal Jewish Encyclopaedia, t. 9, s. 501). Szechin? uto?samiano z Duchem ?wi? tym (Ruach ka-Kodesz) oraz "wgl?dem ?wiat ?o?ci" (epinoia) z gnozy walentynia?skiej. Zda nie z Ksi?gi Wyj?eia 23, 20 - "Oto ja posy?am anio?a przed tob?, aby ci? strzeg? w czasie twojej drogi i doprowadzi? do miejsca, które ci wy znaczy?em" - niektóre ?ród?a odnosz? w?a? nie do Szechiny, jakkolwiek znacznie cz??ciej wers ten t?umaczy si? jako zapowied? narodzin Jana Chrzciciela (zob. Waite, Tlze Holy Kabbalah, s. 344). Wed?ug legendy "to nie anio? ?mierci zako?czy? ?ywot Aarona, lecz Szechina zabra?a jego dusz? poca?unkiem". Wed?ug innego po dania, Abraham sprawi?, ?e Szechina "zst?pi?a z drugiego nieba" (zob. Ginzberg, The Legends of the Jews, t. 2, s. 148, 200, 260). Wed?ug Tal mudu, kiedy Bóg wyp?dzi? Adama z raju, Sze china pozosta?a "na tronie ponad g?ow? cheru bina strzeg?cego Drzewa ?ycia, a blask od niej bij?cy by? 65 tysi?cy razy ja?niejszy od blasku s?o?ca". Swiat?o?? ta "czyni?a wszystkich, któ rych spowija?a, niewra?liwymi na choroby"; prócz tego, do okrytych chwa?? Szechiny "nie mia?y dost?pu k??liwe owady ni demony'. We d?ug innej wersji tej samej legendy Szechina zo sta?a wygnana z raju wraz z Adamem i odt?d "najwa?niejszym celem Tory jest sprowadzenie jej z powrotem do raju i ponowne zjednoczenie z Bogiem" (zob. Scholem, Major Trends in Jewish Mysticism; Jewish Gnosticism, Merkabah Mysti cism, and Talmudic Traditions; por. Goetschel, Ka ba3a, s. 100). Jak dowiadujemy si? z Midraszu Genesis Raba, "Pocz?tkowo Szechina przebywa ?a w ni?szych regionach. Gdy Adam zgrzeszy?, wznios?a si? do pierwszego nieba, gdy Kain po pe?ni? grzech, przenios?a si? do drugiego, w cza sach pokolenia Enosza do trzeciego, za poko lenia Potopu do czwartego, za pokolenia Wie?y Babel do pi?tego, mieszka?cy Sodomy spowo dowali, ?e wznios?a si? do szóstego, Egipcjanie za? za czasów Abrahama - ?e do siódmego. Natomiast pojawienie si? siedmiu sprawiedli wych m??ów spowodowa?o, ?e zesz?a z powro tem: za spraw? Abrahama zni?y?a si? do szó stego nieba, z powodu Izaaka do pi?tego, Jakub sprawi?, ?e zesz?a do czwartego, Lewi, ?e do czwartego, Kehat [syn Lewiego], ?e do drugie go, Amram, ?e do pierwszego, dzi?ki Moj?e szowi za? zesz?a z wysoko?ci na ziemski padó?" (zob. Cohen, Talmud, s. 70-71). Wed?ug hagady o Szechinie "unosi si? [ona] nad wszystkimi ?y dowskimi zwi?zkami ma??e?skimi i b?ogos?awi je swoj? obecno?ci?". W kabale Szechina jest uto?samiana z ostatni? spo?ród dziesi?ciu ?wi? tych sefirot, Malchut (por. Z'ev ben Shimon Halevi, Kaba3a, s. 7). ["Harmonijny zwi?zek ?e? skiej Szechiny z poprzedzaj?cymi j? w hierar chii sefirot podtrzymuje istnienie ?wiata stru mieniem boskiej energii. Szechina jest jak ksi? ?yc, odbijaj?cy boskie ?wiat?o w kierunku ?wiata. Gdy jednak ludzki grzech wzmaga po t?g? Samaela, Szechin? przechwytuj? moce sitra achra (si?y demoniczne). Pr?d boskiej energii p?ynie wówczas na ?wiat przez otch?anie z?a, sprowadzaj?c na ludzko?? wszelkie nieszcz? ?cia" (zob. Unterman, Encyklopedia tradycji i le gend ?ydowskich, s. 267-268) - przyp. t?um.]


http://www.korelabs.org/Vault/Users/Cerberus/Library/Dark/Biblioteka%20DF/Slownik_Aniolow_Demonow_PL/slownikaid/s.htm


Moja wiedza wewn?trzna jest bardzo bliska tym przekazom , no mo?e bardziej obszerna.


?eby mo?na by?o zrozumie? pe?ni? wydarze? religijnych ale nie tylko potrzebna jest wiedza o wyrzuceniu Boskiego aspektu ?e?skiego ze ?wi?tyni. A tym samym zaburzeniu ca?kowitym harmonii na ziemi.

Powsta?a olbrzymia dysharmonia ,cz?owiek wywy?szy? aspekt m?ski poni?y? do roli podporz?dkowanej sobie i swojej w?adzy ?e?ski.

Dopóki Szechina nie powróci do ?wi?tyni na nale?ne jej miejsce dopóty na ziemi b?dzie dysharmonia.
Odbijaj?ca si? z planu duchowego na plan fizyczny , zgodnie z przys?owiem; " jak na gorze tak na dole..."

Czyli odbudowa ?wi?tyni to nie jest odbudowa fizycznych murów a duchowego wzorca Stwórcy , który przejawia swoj? obecno?? na ziemi przez dwa w?asne aspekty ?e?ski i m?ski.
I tak tylko przedstawia si? pe?nia Boska w postaci 1 i 1 po??czonych bezwarunkow? mi?o?ci? czyli + 1 tworzy ?wi?t? Trójc?.

Tak wi?c jedyn? drog? powrotu do doskona?o?ci jest ponowne po??czenie Bosko?ci Stwórcy by na ziemi Cz?owiek móg? ?y? pe?ni? tej wiedzy.



« Ostatnia zmiana: Styczeñ 07, 2011, 16:10:07 wys³ane przez Kiara »
Zapisane
  • Kiara
  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomo¶ci: 2458
  • Zobacz profil
Odp: SZECHINA.
« Odpowiedz #2 : Marzec 06, 2011, 09:00:49 »

Ciekawy wyk?ad na temat zrozumienia znaczenia ?ywio?ów przez IHVH.


"Podobnie czyni Rabin Klonimus Kalman w swym wyk?adzie.

Kilkakrotnie mówili?my ju? o tym, ?e Miszkan stworzony by? wraz z Ksi?g? Bereszit, a jego rol? by?o stanowienie miejsca, w którym przebywa? b?dzie Szechina, podczas swego ujawnienia si? w ziemskim ?wiecie, poniewa? Stwórca ujawni? ?wiatu swoj? kreacj?. Z tego te? powodu, do budowy Miszkanu wybrany zosta? Becalel. „Becalel wiedzia? jak zestawi? litery, z których stworzone zosta?y niebo i ziemia (Brachot 55).

Jak wiemy, Miszkan zbudowany by? z 48 bali (20 bali dla strony po?udniowej, 20 dla strony pó?nocnej i 8 dla strony zachodniej).

W Imieniu „JHWH” – g?ównym imieniu Haszem, poprzez które Bóg ujawnia si? swemu ?wiatu, znajduje si? 12 „kojarze?”. Owe „kojarzenia” to kombinacje liter sk?adaj?cych si? na imi? JHWH, kombinacji w ró?nych aran?acjach (np: WHJH lub JHHW, JWHH, itd).

Tych 12 kombinacji reprezentuje 12 plemion Izraela, np. Jehuda = JHWH, Issachar = JHHW, Zebulon – JWHH, etc.)

Podobnie jest z 12 miesi?cami roku – Nisan = JHWH, Jiar –JHHW, Siwan – JWHH, etc).

Miszkan, plemiona i miesi?ce stanowi? trzy wymiary ka?dego dzia?ania: ?wiat (przestrze?, miejsce), rok (czas), dusza (osoba).

Miszkan reprezentuje wymiar przestrzeni (?wiat). Plemiona reprezentuj? wymiar ludzki (dusza). Miesi?ce reprezentuj? wymiar czasu (rok).

Becalel zna? wy?ej wspomniane kombinacje „?wiata”, „roku” i „duszy”, kiedy wi?c budowa? Miszkan, zawar? w nim owe trzy wymiary, u?ywajac do tego 12 imion JHWH, w aran?acjach pasuj?cych do ka?dego wymiaru.

12 imion daje razem 48 liter (4 x 12), i to w?a?nie s? owe bale podtrzymuj?ce Miszkan.

Pierwsze litery dwóch ostatnich s?ów Ksi?gi Szemot: „”…בְּכָל מַסְעֵיהֶם”, (w t?umaczeniu na polski „we wszystkich pochodach ich”) – czyli „bet” i „mem”, a tak?e pierwsza litera s?owa otwieraj?cego Ksi?g? Wajikra: “”וַיִּקְרָא.. (w t?umaczeniu „”I wezwawszy…”) – “waw”, daj? razem warto?? numeryczn? 48 (“bet” = 2, “mem” = 40, “waw” = 6, razem = 48). Oznacza to: „We wszystkich pochodach ich” tj. ludu Izraela na pustyni, towarzyszy?y im wszystkie kombinacje imion stworzenia, i poprzez owe imiona skontaktowali si? oni z poleceniem Haszem – „I wezwawszy Moj?esza rzek? do niego Wiekuisty…”"

http://fzp.net.pl/tora/parszat-pekudej-szekalim
« Ostatnia zmiana: Marzec 06, 2011, 09:02:22 wys³ane przez Kiara »
Zapisane
  • Kiara
  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomo¶ci: 2458
  • Zobacz profil
Odp: SZECHINA.
« Odpowiedz #3 : Luty 17, 2012, 00:25:45 »

W energetycznym opisie wiedza , aspektu ?e?skiego i m?skiego oraz na jakiej zasadzie ona istnieje jako dwie "rozdzielone " po?ówki Stwórcy? Mo?e ta informacja pozwoli lepiej zrozumie? czym jest Szehina w odniesieniu do ?wiata materialnego.





" KOBIECY – ?E?SKI ASPEKT – STRÓ?EM ENERGII


W Czasie Karmicznym proces naszego rozwoju popad? w ogromn? stagnacj?.Na czym to polega?o?
Wiemy, ?e obie formy wyrazu boskiego ?ród?a (aspekty: ?e?ski i m?ski),manifestuj?ce si? jako kobieta i m??czyzna, maj? pewien system zabezpiecze?.Zostaje on prze?amany dopiero wtedy, kiedy obie formy ca?kowicie si? zrównowa??, tzn. kiedy zaczn? si? komunikowa? ze sob? w harmonii. Dopiero wtedy proces ewolucji toczy si? dalej.
Jak ju? wspomina?em, kobieta jest nie?wiadom? opiekunk? Energii i tylko od niej zale?y, kiedy zostanie otwarty dop?yw rajskiego potencja?u. Z tego wzgl?du my,m??czy?ni, od zawsze pod?wiadomie uganiali?my si? za kobietami, wcale nie wiedz?c, czym one mog? nas obdarowa?. Bogactwo to skupia si? w ich genach.W Czasie Karmicznym uwalnia?a si? tylko nieznaczna cz??? tej Energii, i to z regu?y po to, ?eby zachowa? dro?no?? kana?ów. W ostatniej, rozstrzygaj?cej fazie wi?kszo?? wytwarzanego wówczas potencja?u przedostawa?a si? do m??czyzn, aby wyrówna? bilans energetyczny i przybli?y? ich do kobiet.
Jest wi?c jasne, ?e podczas stosunków mi?osnych – zanim oboje kochankowie wznie?li si? na fali ekstazy w wy?sze cz?stotliwo?ci – najpierw “obdarowanym" musia? by? m??czyzna. MI?O?? jest kluczem do wszystkich p?aszczyzn Bytu: astralnej, emocjonalnej, mentalnej i fizycznej! Celem naszej ewolucji jest stworzenie NOWEGO humanoidalnego samo objawienia kobiety i m??czyzny na wzór boskiej Ca?o?ci.Po rozdzieleniu naszej JEDNO?CI na dwie formy – m?sk? i ?e?sk? – naszym celem sta?o si? osi?gni?cie CA?O?CI pod postaci? kobiety i m??czyzny. Rozpowszechniany od lat pogl?d, jakoby obojnactwo mia?oby by? celem ewolucji, jest ju? sam w sobie nielogiczny.
Stwórczy rozwój unika bowiem dróg,które wraca?yby do punktu wyj?cia. W procesie stwarzania zdarzy?o si? wiele awarii i teraz obserwujemy ich równowa?enie. Proces wyrównania zbiegnie si? w Ca?o?ci, któr? stworz? kobieta i m??czyzna. CA?O?CI nie nale?y pojmowa? jako dwóch biegunów “m?skiego" i “?e?skiego"; CA?O?? jest bowiem kluczem,dzi?ki któremu nasze Wy?sze JA wst?pi w now? form? – w nowe objawienie boskiego ?ród?a pod postaci? trójwymiarowego m??czyzny i trójwymiarowej kobiety. "
H.Kotwicka.Kompedium."

****

ps. fala ekstazy to nie znaczy seksualnego orgazmu , to nie to samo, to du?o, du?o wi?cej.

Hymn o mi?o?ci ?w. Pawe?.

1 Kor. 13, 1 - 13

* "ca?o??" czyli pe?nia w kobiecie aspekt ?e?ski i m?ski po??czony w harmonijn? jednie energiom mi?o?ci
pe?nia m?ska w m??czy?nie , aspekt m?ski i ?e?ski po??czone w harmonijn? jednie energiom mi?o?ci

Dopiero gdy kobieta i m??czyzna osi?gaj? najwy?szy stan wewn?trznej harmonia odnajduj? równych sobie partnerów , wówczas mo?e zaistnie? wy?ej opisany przekaz wiedzy w którym bierze udzia? Stwórca oraz ich Energie niewcielone , czyli Za?wiatowe matryce energetyczne, ?e?ska i m?ska wcielonych ludzi.
Naprawd? nie ma to nic wspólnego z seksualnym uzyskiwaniem rozkoszy, chocia? po??czenie fizyczne kobiety i m??czyzny nast?puje.

Kto kolwiek chcia? by otrzyma? dar wiedzy Stwórcy tylko z intencjom  samego jej posiadania nigdy jej nie otrzyma , bowiem bramy do niej otwiera tylko i wy??cznie mi?o?? bezwarunkowa.
Nie mo?na jej uda? , jest to okre?lona wibracja z okre?lon? ?wietlisto?ci?.

Kiara U¶miech U¶miech
« Ostatnia zmiana: Styczeñ 16, 2013, 15:13:52 wys³ane przez Kiara »
Zapisane
  • Kiara
  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomo¶ci: 2458
  • Zobacz profil
Odp: SZECHINA.
« Odpowiedz #4 : Lipiec 31, 2015, 23:11:48 »
Zapisane
  • Kiara
  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomo¶ci: 2458
  • Zobacz profil
Odp: SZECHINA.
« Odpowiedz #5 : Wrzesieñ 06, 2018, 10:00:42 »

MER KA BA

MER.. MATRYCA MATKA... ENERGETYCZNY ZAPIS WZORCA NIE WCIELONEGO DUCHA

KA.https://pl.wikipedia.org/wiki/Ka_( MATKA dusz) ASTRALNA  MATRYCA MATKA WCIELAJ?CEJ SI? W MATERI? DUSZY.

BA.https://pl.wikipedia.org/wiki/Ba_(dusza)DUSZA WCIELONA W CZ?OWIEKA BIOR?CA UDZIA? TYLKO W JEDNORAZOWYM ?YCIU.. KTÓRA POWINNA POWRÓCI? PO ZIEMSKIM ?YCIU DO  ASTRALNEJ MATRYCY MATKI.
NIESTETY ZAZWYCZAJ NIE MIA?A TYLE SI?Y I ?WIADOMO?CI LUB Z PREMEDYTACJ? BY?A ZATRZYMYWANA , CO POWODUJE UWIEZIENIE MATRYCY ASTRALNEJ W PRZESTRZENI ASTRALNEJ ,A TYM SAMYM BLOKUJE EWOLUCJ? DUCHOW?  CZ?OWIEKA I MATRYCY NAD PRZESTRZENNEJ.     

http://akademiaducha.pl/symbol-merkaba/

cd. w wolnej chwili.
Zapisane
  • Kiara
  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomo¶ci: 2458
  • Zobacz profil
Odp: SZECHINA.
« Odpowiedz #6 : Wrzesieñ 06, 2018, 12:36:14 »

MER KA BA ENOCHA TO KULA!



Staro?ytni Obcy
Biblia, lataj?ce maszyny i jak Henoch i prorok Eliasz byli "podj?tymi do nieba"
Ivan
Ivan
2 tys. Wy?wietle?

Kiedy czytasz teksty napisane tysi?ce lat temu i widzisz, jak wspominaj? lataj?ce rydwany, ogie?, dym i tajemnicze istoty, nie mo?esz pomóc i zastanawia? si?, czy pradawni rzeczywi?cie mówili o wizytach obcych.

Autorzy, którzy s? zwykle przekonani, ?e istniej? dowody na wizyt? obcych zapisan? w wa?nych dzie?ach literatury, takich jak Biblia, twierdz?, ?e historia jest przekazywana cz??ciowo, a wa?ne cz??ci staro?ytnych tekstów zosta?y ca?kowicie pomini?te.

W tym artykule przyjrzymy si? trzem wa?nym postaciom biblijnym, które wydawa?y si? mie? kontakt z istotami pozaziemskimi podczas ich ?ycia.

Dwaj z nich, zgodnie z ?wi?tym tekstem, zostali zabrani do nieba i nigdy nie wrócili na Ziemi?.

Trzeci, Ezechiel, by? ?wiadkiem tego, co wielu wierzy, ?e jest ostatecznym dowodem "statków kosmicznych" przybywaj?cych na Ziemi? tysi?ce lat temu:

"Spojrza?em i ujrza?em wichur? wychodz?c? z pó?nocy - ogromn? chmur? z b?yskawic? i otoczon? jaskrawym ?wiat?em. ?rodek ognia wygl?da? jak l?ni?cy metal,   5 i w ogniu by?o to, co wygl?da?o jak cztery ?ywe stworzenia. Z wygl?du ich forma by?a ludzka ...

Staro?ytny astronauta ... Uprowadzenia?

Patriarcha Enoch (Gen 5,18: 24) i prorok Eliasz (Królewska 2: 13) s? wymienieni jako wzi?ci do nieba.

Znajdujemy pisemne dowody na temat tego, jak prorok Eliasz zosta? porwany przez "rydwan ognia".

Czytaj?c te niewiarygodne historycznie relacje, znajdujemy niezliczone pytania, w których niewiele lub prawie nie ma odpowiedzi.

Gdzie poszli Henoch i Eliasz? Dlaczego znikn?li tajemniczo i bez ?ladu? Co dok?adnie widzia? i opisa? Ezechiel?

Czy istnieje nawet odleg?a mo?liwo??, ?e Biblia udowadnia - w taki czy inny sposób - istnienie kontaktu ze Starym Obcym?

Rzu?my okiem na Enocha i jego tajemnicze znikni?cie wspomniane w Ksi?dze Rodzaju 5: 18: 24.

Zwracamy si? do Biblehub i sprawdzamy, co zosta?o zapisane w przesz?o?ci.

Bóg zajmuje Enocha

18 Kiedy Jared mia? 162 lata, zosta? ojcem Henocha.

19 A po tym, jak zosta? ojcem Henocha, Jared ?y? 800 lat i mia? innych synów i córki.

20 Tak wi?c Jared prze?y? w sumie 962 lata, a nast?pnie zmar?.

21 Gdy Henoch mia? 65 lat, sta? si? ojcem Matuzalem.

22 A gdy on by? ojcem Matuzalemskiego, Enoch chodzi? z Bogiem 300 lat i mia? innych synów i córki.

23 Zatem Enoch ?y? w sumie 365 lat .

24 Henoch chodzi? z Bogiem, a potem ju? go nie by?o, poniewa? Bóg go zabra? .

Rodzaju 5: 24 ma kluczowe znaczenie, poniewa? wyra?nie wspomina, ?e ​​Bóg wzi?? Enocha z dala. Nie wspomina o ?mierci Henocha. Wspomina, ?e ​​zosta? w jaki? sposób uprowadzony.

Jest to rzeczywi?cie wa?ne, poniewa? mo?emy zobaczy? w Genesis 5 3:23, ?e Adam, który ?y? przez 930 zmar?. Seth, syn Adama, prze?y? 912 lat i zmar?. Uwa?a si?, ?e Eszosz, syn Setha, ?y? przez 905 lat i zmar?. Przez ca?? drog? a? do Enocha (Rodzaju 5:24) potomkowie Adama zmarli po tym, jak ?yli wyj?tkowo d?ugowiecznym ?yciem. Jednak Enoch nie umar?, jak zapisano w Genesis: " Henoch wiernie chodzi? z Bogiem; potem ju? go nie by?o, poniewa? Bóg go zabra?. "

Pozostaje pytanie, dok?d poszed?? Dok?d zabrano Henocha? A kto go zabra?? Czy to naprawd? by? Bóg?

Znikni?cie Proroka Eliasza

Je?li przyjrzymy si? 2 Królom 2:13, znajdziemy kolejn? niewiarygodn? histori?.

Ponownie zwracamy si? do Bible Hub, aby zobaczy?, co zosta?o zapisane w przesz?o?ci.

Eliasz zabrany do nieba

1 Krótko przed Panem wzi?? Eliasza do nieba w wichrze, Eliasz i Elizeusz byli w drodze z Gilgal,

2 I rzek? Elijasz do Elizeusza: "Prosz?, zosta? tutaj, bo Pan pos?a? mnie do Betel". Lecz Elizeusz odpowiedzia?: "Tak, jak ?yje Pan i jak wy ?yjecie, nie opuszcz? was". w dó? do Betel.

3 Wtedy synowie proroków z Betel wyszli do Elizeusza i powiedzieli: "Czy wiecie, ?e Pan zabierze wam waszego pana dzisiaj?" "Tak, wiem" - odpowiedzia?. "Nie mów o tym."

4 I rzek? Elijasz do Elizeusza: "Prosz?, zosta? tutaj, bo Pan pos?a? mnie do Jerycha". Lecz Elizeusz odpowiedzia?: "Tak, jak ?yje Pan i jak wy ?yjecie, nie opuszcz? was". do Jerycha.

5 Wtedy synowie proroków w Jerychu przyszli do Elizeusza i powiedzieli: "Czy wiecie, ?e Pan zabierze wam waszego pana dzisiaj?" "Tak, wiem" - odpowiedzia?. "Nie mów o tym."

6 I rzek? Elijasz do Elizeusza: "Prosz?, zosta? tutaj, bo Pan pos?a? mnie do Jordanu." Lecz Elizeusz odpowiedzia?: "Tak, jak ?yje Pan i jak wy ?yjecie, nie opuszcz? was" . dwóch z nich sz?o dalej.

7 A potem pi??dziesi?ciu z synów prorockich posz?o i stan??o w pewnej odleg?o?ci, naprzeciw Eliasza i Elizeusza, gdy obaj stali przy Jordanie.

8 A Eliasz wzi?? p?aszcz, zwin?? go i uderzy? w wody, które rozst?pi?y si? po prawej i po lewej, tak ?e oboje przeszli na suchej ziemi.

9 Po tym, jak przeszli, Eliasz powiedzia? do Elizeusza: "Powiedz mi, co mog? dla ciebie zrobi? , zanim ci? zabior? ?" "Prosz?, pozwól mi odziedziczy? podwójn? porcj? twojego ducha" - odpowiedzia? Elizeusz .

10 "Poprosi?e? o co? trudnego", powiedzia? Eliasz. "Niemniej jednak, je?li zobaczysz mnie tak, jak mnie zabrano , to b?dzie twoje. Ale je?li nie, to tak nie b?dzie. "

11 Gdy szli dalej i rozmawiali ze sob?, nagle pojawi? si? rydwan ognia z ko?mi ognia i rozdzieli? ich dwóch, a Eliasz wszed? do nieba w wir powietrzny.

12 Gdy Elizeusz patrzy?, zawo?a?: "Mój ojciec, mój ojciec, rydwany i je?d?cy Izraela!" I nie widzia? ju? Eliasza . Wi?c bior?c jego w?asne ubranie, rozdar? je na dwie cz??ci.

Powy?sze informacje mo?na interpretowa? na wiele sposobów.

Z punktu widzenia staro?ytnych astronautów wydaje si? jasne, ?e po prostu czytali?my o b??dnie zinterpretowanych technologiach. Rzeczy, których ludzie tysi?ce lat temu nie rozumieli, a zatem przypisywali Bogu Wszechmog?cemu.

Z biblijnego punktu widzenia jednak nale?y wzi?? pod uwag? wa?ne szczegó?y.

Dlaczego Enoch znikn???

Dlaczego zosta? zabrany z Ziemi? Nie umar?, wi?c dok?d poszed??

Aby odpowiedzie? na te pytania, biblijni uczeni twierdz?, ?e musimy pami?ta?, ?e ten specyficzny patriarcha jest siódmym na li?cie potomków Adama.

Liczba siedem to symboliczna posta? w Biblii oznaczaj?ca "doskona?o??". Wed?ug Biblestudy.org ,

    U?yte 735 razy (54 razy w ksi?dze samego Objawienia), liczba 7 jest podstaw? s?owa Bo?ego. Je?li uwzgl?dnimy przy tej liczbie, ile razy "siedmiokrotnie" (6) i "siódmy" (119) zostanie u?yte, nasze ca?kowite skoki do 860 odniesie?. Siedem to liczba kompletno?ci i doskona?o?ci (zarówno fizycznej, jak i duchowej). Wiele wynika z tego, ?e jest zwi?zany bezpo?rednio z Bo?ym stworzeniem wszystkich rzeczy. Wed?ug niektórych ?ydowskich tradycji stworzenie Adama nast?pi?o 26 wrze?nia 3760 r. Pne (lub pierwszego dnia Tiszri, który jest siódmym miesi?cem w kalendarzu hebrajskim). S?owo "stworzony" jest u?ywane 7 razy, opisuj?c twórcz? prac? Boga (Rdz 1: 1, 21, 27 trzy razy, 2: 3, 2: 4). Jest 7 dni w tygodniu, a szabat Boga 7 dnia.

Uwa?a si?, ?e ci, którzy skomponowali genealogiczn? list? potomków Adama, byli kap?anami Jerozolimy, którzy byli niezwykle przywi?zani do symbolizmu, dlatego przywi?zywali wielk? wag? do liczby i studiowania numerologii.

Siódmy Patriarcha by? kim?, kto musia? by? w pewnym sensie doskona?y, czysty, dlatego te? mówi si?, ?e Bóg zabra? Henocha do niebios, aby nie zanieczy?ci? si? niegodziwo?ci? cz?owieka na Ziemi.

Historia Proroka Eliasza mo?e by? jeszcze bardziej fascynuj?ca. Jak mówi nam historia, kiedy Eliasz przewidzia?, ?e jego ?mier? jest bliska, szed? brzegiem rzeki Jordan w towarzystwie swego ucznia, Elizeusza.

Nagle, znik?d, niebia?ski rydwan z ko?mi ognia zst?pi? z nieba, podniós? Eliasza i znikn?? na niebie, przed zdumieniem Elizeusza i innych, którzy byli ?wiadkami tego nieziemskiego zjawiska.

Dodatkowy materia? do czytania: Statki kosmiczne proroka Ezechiela


https://www.ancient-code.com/the-bible-flying-machines-and-how-enoch-and-prophet-elijah-were-taken-to-the-heavens/
« Ostatnia zmiana: Wrzesieñ 06, 2018, 12:44:07 wys³ane przez Kiara »
Zapisane
Strony: [1]
Skocz do:  

Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum

skyworldsv homofriends darzlubie poradniki rozmowcy