Biblioteka materia?ów kongresowych odnoszenia si? do ?wiata z Scrolls
Pochodzenie Scrolls i strony QumranW "The Dead Sea Scrolls: now? perspektyw?," Profesor Norman Golb z Instytutu Orientalistyki Uniwersytetu w Chicago przedstawiono dowodów na poparcie swojego zdania, ?e Zwoje znad Morza Martwego nie czerpi? z sekty ?e kopiowane lub napisa? r?kopisy, które zosta?y znalezione w pobliskich jaskiniach. Wed?ug profesora Golb, nie ma przekonuj?ce dowody na poparcie powszechnie pogl?d, ?e sekta zamieszkane plateau Qumran. Dr Golb stwierdza, ?e przewija si? od bibliotek Jerozolimy, obejmuj?cy szerok? gam? non-sekciarskich jak i sekciarskich materia?ów. Jego zdaniem, przewaga archeologiczne dowody potwierdzaj? istnienie twierdzy rzymskiej w Qumran, a nie wspólnoty sekciarskiej.
Norman Golb Dead Sea Scrolls: Nowa Perspektywa Ameryka?ski uczony (Spring, 1989) Wi?zy seryjny. Ogólne Zbiory, Library of Congress.
Sekciarski kalendarz
Wy?wietlane tu z Uniwersytetu Hebrajskiego profesor S. Talmon "The World of Qumran od wewn?trz" jest tabela okre?laj?ca sekciarskie kalendarz s?oneczny, który, w odró?nieniu od kalendarza ksi??ycowego judaizmu nie-sekciarskiego, jest niezwyk?e dla jej prawid?owo?ci. Pierwszy dzie? Nowego Roku zawsze przypada w ?rod?. Oznacza?o to, ?e Dzie? Pojednania zawsze spad? w pi?tek; Namiotów w ?rod?; Paschy w ?rod?, i ?wi?to tygodnie w niedziel?.
Shemaryahu Talmon World of Qumran z Within (Jerozolima, 1989) ksi??ki drukowanej. Ogólne Zbiory, Library of Congress
Pliniusz na esse?czyków
Pliniusz Starszy, rzymski historyk, opisa? Essenes w jego encyklopedycznego dzie?a, "Natural History" (Rozdzia? V: 17,4). W zlokalizowaniu Essenes na zachód od Morza Martwego - ale na pó?noc od Ein Gedi - Pliniusz stanowi kluczowe wsparcie dla hipotezy, która przynosi post?p w Esse?czycy jak mieszka?cy p?askowy?u Qumran:
Na zachód (z Morza Martwego) Esse?czycy wprowadzi?y niezb?dnego dystansu mi?dzy sob? a l?dem niezdrowy .... Poni?ej esse?czyków by?o miasto Engada ust Engaddi).
Pliniusz Starszy Naturalis Historiae (Parma, 1481) ksi??ki drukowanej. Rzadko Ksi??ka i specjalny Wydzia? Kolekcje, Library of Congress
Pliniusz Starszy Naturalis Historiae (Parma, 1481) ksi??ki drukowanej. Kruk i specjalne Divison Kolekcje, Library of Congress.
Pliniusz na esse?czyków
Charakteryzuj?c esse?czyków, Pliniusz opisuje lud podobne do sekty, której przepisy zosta?y opisane w Regule Wspólnoty:
S? narodem unikalne. . . i podziwu poza wszystkim innym na ca?ym ?wiecie, bez kobiet i wyrzeczenia mi?o?? ca?kowicie, bez pieni?dzy. . . .
[T?umaczenie z "Esse?czycy Wed?ug klasycznych ?róde?" (1989)]
Pliniusz Starszy Naturalis Historiae (Wenecja, 1472) ksi??ki drukowanej. Rzadko Ksi??ka i specjalny Wydzia? Kolekcje, Library of Congress
Saduceusze i faryzeusze
Miszna i Talmud nagrywa? ró?ne nieporozumienia pomi?dzy saduceuszy, Strona, kap?a?skiej i arystokratycznej, i faryzeuszów, które obejmowa?y kr?gi ?wieckich. Nast?puj?ce niezgoda na prawo czysto?ci odnotowano w traktat "Ṭohorot:"
Saduceusze powiedzie?: Mamy narzekaj? przeciwko wam, faryzeuszom, ?e zadeklarowa? niezak?ócony przep?yw cieczy jest czysty. Faryzeusze powiedzie?: narzekamy przeciwko wam, saduceusze, ?e deklaruj? strumie? wody, która p?ynie z cmentarzyska by? czysta? (Miszna Yada `im.

Talmud Ṭohorot (Wenecja, 1528) ksi??ki drukowanej. Sekcja hebrajska, Afryki i Bliskiego Wschodu Division, Library of Congress
Józef Flawiusz
Staro?ytny historyk Józef Flawiusz (ok. 38 CE-100 CE) jest podstawowym ?ród?em historycznym dla pó?nego okresu Drugiej ?wi?tyni. W 66 ne, po wybuchu ?ydowskiego buntu przeciw Rzymu, Józef Flawiusz zosta? mianowany dowódca wojskowy z Galilei. Pokonany, zdradzi? kolegów, którzy wybrali samobójstwo grupy i podda? si? wrogowi. Jego ?ycie oszcz?dza?, zosta? zabrany do Rzymu i zosta? emeryt z Wespazjana rzymski genera?, który pó?niej zosta? cesarzem.
W 75 ne, w wieku trzydziestu o?miu, napisa? "wojny ?ydowskiej", który twierdzi? by? "najwi?kszy ze wszystkich [wojna], ?e nie tylko by?y w naszych czasach, ale w sposób tych, które kiedykolwiek by?y s?ysza? ". Niniejszy tom jest otwarty na pocz?tku Ksi?gi czterech "wojna ?ydowskiej", w którym Józef opisuje ?ydowskie bunt i iluminacji bitwy pomi?dzy rzymskich i Judei si?. Po zwyci?stwie Rzymu, badacze uwa?aj?, ?e osada Qumran przesta?a istnie?.
Józef Flawiusz L'histoire ... (Pary?, 1530) ksi??ki drukowanej. Rosenwald Collection, kruk i specjalne Division Kolekcje, Library of Congress
Józef Flawiusz w esse?czyków
Z jego "Staro?ytno?ci przed ?ydami" 18, 18-22:
Esse?czycy lubi? uczy?, ?e we wszystkim nale?y polega? na Bogu. Oni tak?e, ?e dusza jest nie?miertelna. . . . Wsadzili ich w?asno?? we wspólnej akcji, a bogaty cz?owiek cieszy nie wi?cej jego fortuny ni? robi to cz?owiek z absolutnie nic. I nie wi?cej ni? 4000 ludzi, którzy zachowuj? si? w ten sposób. Ponadto bior? ma ?ony i nie nabywaj? ?adnych niewolników, w rzeczywisto?ci, uwa?aj? niewolnictwo niesprawiedliwo??. . . .
[T?umaczenie z "Esse?czycy Wed?ug klasycznych ?róde?" (1989)]
Józef Flawiusz De antiquitate Judaica (Augsburg, 1470) ksi??ki drukowanej. Rzadko Ksi??ka i specjalny Wydzia? Kolekcje, Library of Congress
Dlaczego Herod Czczony Essenes
Od "Staro?ytno?ci ?ydowskich" 15, 371-9
W?ród tych oszcz?dzi? z przymusu [podj?? przysi?gi lojalno?ci do Heroda] by?y te nazywamy Esse?czycy. . . . Warto powiedzie?, co spowodowa?o [Herod], aby uczci? Esse?czycy. By? pewien Essene którego imi? by?o Manaemus. . . . Ten cz?owiek kiedy? zobaczy? Herod, gdy ten, jeszcze ch?opiec, by? w drodze do swojego nauczyciela domu i zwróci? si? do niego jako "Król ?ydowski". Herod my?la?, ?e by? nie?wiadomy lub ?arty i przypomnia? mu, ?e prywatny obywatel. Ale Manaemus u?miechn?? si? ?agodnie i stukn?? go z r?k? na zadzie, mówi?c: "Ale rzeczywi?cie b?dziesz królem i b?dzie rz?dzi? d?ugo i szcz??liwie, bo zosta?y uznane za godne przez Boga."
[T?umaczenie z "Esse?czycy Wed?ug klasycznych ?róde?" (1989)]
Józef Flawiusz Ioudaikes ... (Bazylea, 1544) ksi??ki drukowanej. Rzadko Ksi??ka i specjalny Wydzia? Kolekcje, Library of Congress
Józef Flawiusz w esse?czyków
Od "Wojny ?ydowskiej" 2, 119-120
Istnieje w?ród ?ydów trzech szkó? filozoficznych: faryzeusze nale?? do pierwszych, saduceuszy do sekundy, a do trzeciej nale?? m??czyzn, którzy ciesz? si? renom? na kultywowanie szczególnie ?wi?te ?ycie, zwany Esse?czycy. . . . Esse?czycy wyrzec przyjemno?? jak z?o, a wstrzemi??liwo?? wzgl?dzie i odporno?? na nami?tno?ci jako cnota. Oni gardzi ma??e?stwo dla siebie, ale adoptowa? dzieci innych osób w m?odym wieku, aby poleci? im. . . .
[T?umaczenie z "Esse?czycy Wed?ug klasycznych ?róde?" (1989)]
Uwaga r?kopis hebrajski zwi?zanie w ok?adkach wewn?trz tej obj?to?ci. Jest pó?no +14-ty lub wcze?nie 15-ta wieczna kopia z liturgicznego poematu recytowane w ?wi?to Tygodni.
Józef Flawiusz De bello Judaico (Werona, 1480) ksi??ki drukowanej. Rzadko Ksi??ka i specjalny Wydzia? Kolekcje, Library of Congress
Panoramiczny widok z Jerozolimy
Pokazana tutaj jest ju? panoramiczna fotografia Jerozolimy patrz?c na zachód od Góry Oliwnej do muru w Jerozolimie i jego panoram? odró?niaj?cego.
W. Hammerschmidt [Widok Z Góry Oliwnej], c. 1860. Print bia?ko. Reprodukcje i podzia? Fotografie, Library of Congress
Identyfikacja Essene
Pierwszy uczony skojarzy? Qumran spo?eczno?ci esse?czyków by? hebrajski profesor Uniwersytetu EL Sukenik. W tym 1948 roku publikacji, profesor Sukenik napisa?:
Którego cache [dokumentów] jest to nadal wymaga bada?. Ale znalaz?em wskazówk?, która prowadzi mnie do hipotezy. Kiedy zbada? zwoje posiadanych przez Asyryjczyków, znalaz?em w jednym z nich rodzaj ksi??ki przepisami dotycz?cymi zachowania cz?onków sekty czy spo?eczno?ci. Jestem sk?onny si? sugerowa?, ?e ten ukryty cache jest z Essene sekty, która, jak wiadomo, od staro?ytnych ?róde?, mieszkali na zachodnim brzegu Morza Martwego, w okolicach Ein Gedi.
Eleazar Lipa Sukenik Magillot Genuzot (Jerozolima, 1949) Drukowane ksi??ki, fotografi? przewijania regu?y wojny. Sekcja hebrajska, Afryki i Bliskiego Wschodu Division, Library of Congress.
Adama Time Line
Ta "sychronological" wykres, opracowany przez Sebastiana C. Adamsa, jest zamiatanie badanie historii biblijnej. Wydrukowane przez Stobridge & Co Cincinnati, linia Adama up?ywu czasu przez co najmniej dziesi?ciu edycjach wskazuje na jego ogromnej popularno?ci. Adama wyja?ni? struktur?:
Strumie? czasu jest reprezentowana przez d?ugi czarn? lini? p?yn?cego od lewej do prawej. Koniec ka?dego stu lat jest oznaczona przez pionowych s?upów czarnych. . . ONZ i Królestw s? reprezentowane przez równoleg?ych strumieni. . . . Kiedy zdoby? lub wch?oni?te innego rz?du, jego strumie? jest zamykany.
"Wyja?nienie Planu Chart" znajduje si? na górze panelu 8, który przedstawia wczesn? histori? chrze?cija?stwa. Staro?ytne ?ród?a konsultowane przez Adamsa zawarte Józef Flawiusz, Pliniusz Starszy, Euzebiusz, a Orygenes - historyków, których prace s? cytowane w tej wystawie.
Sebastian C. Adams chronologiczny Wykres dawnej i wspó?czesnej historii biblijnej trzeciej edycji (Cincinnati, 1898) chromo-litografia, pierwsze dziewi?? paneli dwunastu. Wydzia? Geografii i Map, Library of Congress.
http://translate.google.pl/translate?hl=pl&sl=en&u=http://www.ibiblio.org/expo/deadsea.scrolls.exhibit/LC/lc.rel.mats.world.html&ei=XFJkT5vGNMP44QSzvsyWCA&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=9&ved=0CGEQ7gEwCDgK&prev=/search%3Fq%3Dqumran%2Bpassover%2B%2BWednesday%26start%3D10%26hl%3Dpl%26sa%3DN%26biw%3D1003%26bih%3D573%26prmd%3Dimvnsb